سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

پخش آهنگ های شما در رسانه آی آر مدیا

09100405052
سامانه پیامک نوآوران

آی آر مدیادانلود سریال میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ

دانلود سریال شبکه خانگی میدان سرخ با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود سریال جدید میدان سرخ اختصاصی آیـ آر مدیا با پنج کیفیت عالی و متوسط

قسمت آخر فصل اول اضافه شد

دانلود سریال میدان سرخ

دانلود قانونی سریال میدان سرخ

——–| ارائه شده توسط وبسایت آی آر مدیا |——–

سال ساخت: ۱۳۹۹ | پخش: ۱۴۰۰ | پخش کننده:  آیـ آر مدیا

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی | نویسنده: سارا سلطانی | کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان

 

اسامی بازیگران میدان سرخ:

امیرحسین آرمان (در نقش ساعد) , بهرام افشاری (در نقش پیام مکین) , حمید فرخ نژاد (در نقش پاپ) , رضا یزدانی (ِدر نقش گروچُف) مهتاب کرامتی (در نقش اعلا) , مسعود کرامتی (در نقش کاویان) , علی مصفا (در نقش تورج مبینی)  , کاظم سیاحی (در نقش گارو) , آرمین رحیمیان (در نقش ابی) , بهدخت ولیان (در نقش افرا) , امید روحانی  (در نقش دکتر فیض)

خلاصه داستان میدان سرخ:

شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ های شوهرش با اتفاقی هولناک روبرو می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد…

…:::: iR-media.iR ::::…

(برای دانلود هر قسمت روی آن کلیک کنید)

قسمت۱

قسمت۲

قسمت۳

قسمت۴

قسمت۵

قسمت۶

قسمت۷

قسمت۸

قسمت۹

قسمت ۱۰

قسمت ۱۱

خلاصه داستان قسمت ۱۱:
درست زمانی که عبد مکین در تدارک سور و سات آزادی پیام از زندان است، برادر ناتنی شان پیروز که آزادی پیام را خطری مهم برای رابطه اش با اعلا می داند، دست به شلوغ کاری می زند و پای پلیس به میان می آید. اما یک سوال ذهن پیام را حسابی مشغول کرده؛ لیلی کجاست؟

قسمت ۱۲

خلاصه داستان قسمت ۱۲:
اعلا برای رسیدن به اهداف گروچف و در پی آن، پس گرفتن دخترش شادی، راهی به جز آوردن هر سه شریک به میدان و کندن چاهی عمیق برای آن ها ندارد. از سویی پیروز مکین را برای در افتادن با پیام و عبد مکین تحت سلطه ی خود دارد و از سویی دیگر با کمک تورج مبینی توانسته ساعد را رام خواسته های خودش کند اما همچنان نیاز به سرسخت ترین شریک یعنی پاپ دارد!

 

قسمت ۱۳

خلاصه داستان قسمت ۱۳ میدان سرخ :
اعلا و مبینی از پاپ می خواهند که در برابر مکین ها با آن ها همراه شود، اما او درخواست آن ها را رد می کند و نیت واقعی آن ها را به ساعد نشان می دهد. اما اعلا ایده بهتری دارد. به نظر شما آیا او می تواند کاری کند که ساعد با او همراه شود؟

قسمت ۱۴

خلاصه داستان قسمت ۱۴ :
اوضاع برای اعلا خوب پیش نمی رود؛ تورج مبینی و ساعد بر خلاف تصور اعلا نقشه های او را پوچ می کنند. ساعد به راز ثریا پی می برد و مبینی هم از زد و بندهای اعلا با شریک تجاریش با خبر می شود. تنها کسی که همچنان در رکاب اعلا خوش سواری میکند، پیروز مکین است. باید دید اعلا بدون کمک ساعد و مبینی با پیروز می تواند برنده ی این بازی شود؟

 

قسمت۱۵ (آخرین قسمت فصل اول)

خلاصه داستان قسمت ۱۵ :
خانواده ی مکین در آستانه ی از هم پاشیدگی است! از سویی پیام مکین تمام سعی خود را می کند تا خانواده را از مکر اعلا دور نگاه دارد و از سویی دیگر پیروز مکین که تشنه ی قدرت است، تمام تلاشش را می کند تا اعتماد اعلا را به هر قیمتی به دست آورد. اما پیروز فراموش کرده است که پیام یک برگ برنده به نام لیلی دارد که اگر او را پیدا کند پیروز به آخر خط می رسد!

Rate this post
  • فیلم و سریال ایرانی

نظرات کاربران

0 نظر

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد... هورااا هنوز نظری ثبت نشده ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !