شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

پخش آهنگ های شما در رسانه آی آر مدیا

09100405052
سامانه پیامک نوآوران

آی آر مدیادانلود سریال ایرانی جوکر

دانلود سریال ایرانی جوکر

دانلود سریال شبکه خانگی جوکر با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود سریال جدید جوکر اختصاصی آیـ آر مدیا با پنج کیفیت عالی و متوسط

فصل ششم قسمت سوم اضافه شد (قسمت سوم فینال)

فینال جوکر

دانلود قانونی سریال جوکر

——–| ارائه شده توسط وبسایت آی آر مدیا |——–

کارگردان و نویسنده : حامد میرفتاحی | ژانر : کمدی, اجتماعی | انتشار : ۱۴۰۰

تعداد قسمت : ۸ | مدت زمان : ۶۰ دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Joker Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : ir-media | فارسی : سریال جوکر

رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. در این برنامه که با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده

داستان : سریال جوکر موضوع کمدی اجتماعی دارد که گروهی از هنرمندان ایرانی در یک خانه با دوربین‌های مخفی باید همدیگر را بخندانند تا پیروز مسابقه شوند.

بازیگران : امین حیایی, سام درخشانی, امیرمهدی ژوله, هومن حاجی عبدالهی, بیژن بنفشه‌خواه در برنامه جوکر به میزبانی سیامک انصاری حضور دارند.

 

…:::: iR-media.iR ::::…

(برای دانلود هر قسمت روی آن کلیک کنید)

فصل ششم جوکر – فینال

در این قسمت از سریال جوکر یوسف تیموری، بیژن بنفشه خواه، رضا شفیعی جم، سهیل مستجابیان، شهرام قائدی، محمدرضا علیمردانی، عباس جمشیدی فر، ایمان صفا و هومن حاج عبدالهی به هنرمندی پرداخته اند.

قسمت ۱

قسمت ۲

قسمت ۳

…:::: iR-media.iR ::::…

(برای دانلود هر قسمت روی آن کلیک کنید)

فصل پنجم رئالیتی شو جوکر

در این فصل از سریال جوکر امیرحسین صدیق , حامد آهنگی , محمدرضا علیمردانی , مهران غفوریان , علی اوجی , مجید واشقانی , سیروس میمنت، علی مشهدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

قسمت ۱

قسمت ۲

قسمت ۳

قسمت ۴

…:::: iR-media.iR ::::…

فصل چهارم رئالیتی شو جوکر

در این فصل از سریال جوکر پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران رجبی، یوسف تیموری، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، بهزاد محمدی و علی صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

قسمت ۱

قسمت ۲

قسمت ۳

قسمت ۴

 

…:::: iR-media.iR ::::…

فصل سوم جوکر

قسمت ۱

قسمت ۲

قسمت ۳

قسمت ۴

…:::: iR-media.iR ::::…

فصل دوم رئالیتی شو جوکر

قسمت ۱

قسمت ۲

قسمت ۳

قسمت ۴

…:::: iR-media.iR ::::…

فصل اول رئالیتی شو جوکر

قسمت ۱

قسمت ۲

قسمت ۳

قسمت ۴

…:::: iR-media.iR ::::…

درباره سریال جوکر :
سریال جوکر به کارگردانی حامد میرفتاحی و تهیه کنندگی محسن نجفی محصول ایرانی نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ است. داستان سریال جوکر موضوع کمدی اجتماعی دارد که یک گروه از هنرمندان ایرانی در یک خانه باید همدیگر را بخندانند تا پیروز مسابقه شوند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی جوکر در تهران انجام شده و لوکیشن آن نیز استودیو مسابقه عصر جدید بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی حامد میرفتاحی «برنامه ماه عسل» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی خواهد بود.

بازیگران سریال جوکر حامد میرفتاحی از هنرمندان برجسته ازجمله سیامک انصاری و سام درخشانی و امیرمهدی ژوله تشکیل شده که البته درخشانی اخیرا در «دانلود ساخت ایران ۳ فصل سوم» نیز حضور داشت. زمان پخش سریال جوکر در شبکه نمایش خانگی از اول آذرماه اعلام شده و می‌توانید این سریال را در «آی آر مدیا» تماشا کنید.

سریال ایرانی جوکر باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال ۱۴۰۰ باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال جوکر به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش سریال جوکر قسمت اول از ابتدای آذر تایید می‌شود و دانلود سریال جوکر قسمت ۱ اول تا ۲ دوم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت آی آر مدیا پخش میشود.

دانلود رایگان سریال جوکر

حامد میرفتاحی اولین سریال خود را بنام سریال ایرانی جوکر برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و اول آذرماه دانلود رایگان سریال جوکر قسمت اول کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. سیامک انصاری در سریال جوکر میزبان است و قبلاً در سریالهای «گلشیفته» و «دانلود سریال شبکه مخفی زنان» حضور داشت که اکنون اجرایی کاملاً متفاوت از انصاری خواهیم دید.

سام درخشانی در سریال جوکر بعنوان مهمان و شرکت‌کننده حضور دارد و پیش‌تر در «سریال خوب بد جلف» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال جوکر حامد میرفتاحی برود. امیرمهدی ژوله در سریال جوکر بعنوان مهمان می‌آید و اخیرا در «فیلم شیشلیک» توانست به اوج درخشش برسد.

نقد سریال جوکر حامد میرفتاحی بعد از پخش قسمت اول سریال جوکر با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. تماشای سریال جوکر بصورت اینترنتی از اول آذر ۱۴۰۰ شروع می‌گردد و دانلود سریال جوکر قسمت ۱ اول تا ۲ دوم در نمایش خانگی توسط آی آر مدیا ارائه میگردد.

دانلود کامل سریال جوکر رایگان

تاریخچه برنامه جوکر حامد میرفتاحی اولین مرتبه بدست داکیومنتال کمدین اهل ژاپن سال ۲۰۱۶ رقم خورد و به دنیا معرفی گردید که بعدها در هفت کشور دیگر نیز ساخته شد. برنامه جوکر قوانین پایه‌ای دارد و از ۱۰ شرکت کننده تشکیل میشود که باید ۶ ساعت در یک استودیو با دوربین مخفی بمانند و تلاش کنند رقیب خود را بخندانند تا پیروز مسابقه گردند.

قوانین برنامه جوکر حکم میکند که بازیکن در خنده اول اخطار دریافت میکند و در مرتبه دوم از بازی حذف میگردد. شرکت کنندگان مسابقه جوکر اگر فعال نباشند از بازی بیرون میروند و تنها راه ارتباط آنان با خارج فقط از تلفنی بوده که توسط میزبان کنترل می‌شود. رئالیتی‌شو جوکر برای اولین‌بار در ایران با دکور ۳۶۰ درجه و بیش از ۴۰ دوربین پیدا و پنهان ضبط شده که ایده جدیدی در ایران می‌باشد.

Rate this post
  • فیلم و سریال ایرانی

نظرات کاربران

0 نظر

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد... هورااا هنوز نظری ثبت نشده ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !