شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

پخش آهنگ های شما در رسانه آی آر مدیا

09100405052
سامانه پیامک نوآوران

آی آر مدیاعلیرضا روزگاردانلود سریال نیسان آبی با کیفیت بالا

دانلود سریال نیسان آبی با کیفیت بالا

دانلود سریال شبکه خانگی نیسان آبی با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود سریال جدید نیسان آبی اختصاصی آیـ آر مدیا با پنج کیفیت عالی و متوسط

قسمت ۲۰ (آخر) اضافه شد

دانلود سریال نیسان آبی با کیفیت بالا

دانلود سریال نیسان آبی

——–| ارائه شده توسط وبسایت آی آر مدیا |——–

نوع فیلم: سریالی

ژانر: کمدی

محصول: ایران ۱۴۰۰

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: همایون اسعدیان

بازیگران: مهران غفوریان، علیرضا خمسه، یکتا ناصر، حسین یاری، سحر قریشی، جمشید هاشم پور، بهناز جعفری، بهزاد رحیم خانی، آرش ظلی پور، طاها عبداللهی، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، صفر کشکولی، یوسف صیادی، نیکی میربها، حسام نواب صفوی، ایمان صفا، رزا بیات، کریم قربانی، غلامرضا نیکخواه، آرین محمودی، بهشاد شریفیان، گیتی قاسمی، سانای امیرآبادی، رضا بنفشه خواه، علی مهربان، سبحان هادی و..

خلاصه داستان: در حقیقت داستان این اثر در رابطه با یک راننده است که با نیسان آبی کار می کند . او وضع مالی مناسبی ندارد . اما یک اتفاق باعث می شود تا او ثروتمند شود . اما در این بین داستانها و اتفاقات دیگری رخ می دهد که باعث می شود تا مسیر زندگی او به طور کلی دگرگون شود …..

 

…:::: iR-media.iR ::::…

(برای دانلود هر قسمت روی آن کلیک کنید)

قسمت۱

قسمت۲

قسمت۳

قسمت۴

خلاصه داستان این قسمت:
آریا بدون گواهینامه سوار نیسان شد و حالا که تصادف شدیدی کرده چاره ای غیر از فرار ندارد. این طرف هم جمشید، بی خبر از همه جا به خانه سینما می رود تا جمشید هاشم پور را ببیند، ولی اتفاقات او را به مکان دیگری می کشاند.

قسمت۵

خلاصه داستان این قسمت:

آریا تصادف کرده! دختر میرطاهر به کما رفته! جمشید بیچاره هم وسط این هیر و ویر بدبختی به بدبختی اش اضافه می شود! ولی بالاخره بدِ روزگار دست از سر جمشید برمی دارد و اتفاقات به گونه دیگری رقم می خورند.

 

قسمت۶

خلاصه داستان این قسمت:

آریا فراری شد و جمشید هم گرفتار! وسط این همه ماجرا، جمشید در انتظار یک خبر خوش بود که بالاخره از راه رسید، امید دیدن جمشید هاشم پور پیش درآمد خبر بی نظیری بود که زندگی جمشید را تِکانی اساسی می داد، تِکان خوب یا بدش را باید خودتان قضاوت کنید.

 

قسمت۷

خلاصه داستان قسمت۷ نیسان آبی:

جمشید هاشم پور حامل مهمترین خبر زندگی جمشید بود! خبری که زندگی جمشید را یک تکان حسابی میداد.

 

قسمت۸

خلاصه داستان قسمت۸ :

با مرگ موسی، علم تاج فرصت را برای تلکه کردن جمشید غنیمت می داند. جمشید نیز بی ام و را شانس خود برای رهایی از فقری که با آن دست و پنجه نرم می کند می داند. در جای دیگری از قصه، رضا هنوز نمی تواند بپذیرد که بهرام فاتح به کاملیا علاقه دارد و حالا ممد چاخان هم به این ابراز علاقه اضافه شده است!

 

قسمت۹

خلاصه قسمت۹ :

بهرام فاتح کتک خورد و رضا از گاوداری رفت. جمشید هم پیشنهاد رضا را جدی گرفت و تصمیم گرفت بی ام و را بفروشد… ولی اتفاقات به این سادگی ها هم پیش نرفتند.

 

قسمت۱۰

خلاصه قسمت۱۰ :

دلار! سوال اصلی اینجاست که چه کسی آمار دلارِ جمشید را به دزدها داد؟؟!

 

قسمت۱۱

خلاصه قسمت۱۱ :

ماهها گذشت و رضا از زندان آزاد شد! ولی خیلی چیزا تغییر کرده بود و دیگه مثل قبل نبود.

 

قسمت۱۲

خلاصه قسمت۱۲ :

ممدچاخان در بیمارستان بود و کسی نمی دانست سرنوشتش چه خواهد شد! همزمان جمشید، به پیشنهاد رضا، تصمیم مالی مهمی گرفت.

 

قسمت۱۳

خلاصه قسمت۱۳ نیسان آبی:

جمشید گاوداری را خرید و جشن افتتاحیه مفصلی به راه انداخت و غافل ازینکه گاوداری قرار است فصل جدیدی از زندگی او را ورق بزند.

 

قسمت۱۴

خلاصه قسمت۱۴ :

رضا در جستجوی آن است که سر از کار کامبوزیا در ییاورد و جمشید هم در تلاش برای ساختن افعی ۲ رویا پردازی می کند.

 

قسمت۱۵

خلاصه قسمت۱۵ :

جمشید تازه به زندگی جدیدش خو گرفته بود که تصمیم برای فروش گاوداری اتفاقات جدیدی برای او و رضا رقم می زند.

 

قسمت۱۶

خلاصه قسمت۱۶ نیسان آبی:

«مردها که تنها می شوند یک کاری دست خودشان می دهند» این خلاصه زندگی این روزهای جمشید است.

 

قسمت۱۷

 

قسمت۱۸

خلاصه قسمت۱۸ سریال :

جمیله و جلال دور از چشم بقیه به رابطه‌شان ادامه دادند، ولی خورشید همیشه پشت ابر نمی‌ماند…

 

قسمت۱۹

خلاصه قسمت۱۹ :

جمیله مُرد، پدرام آمد، ممدرضا بالاخره تکلیفش را فهمید، زری شک کرد، رضا فهمید، جلال راه برگشت نداشت، کرونا آمد، خلاصه همه چیز به هم پیچید.

 

قسمت۲۰(آخر)

خلاصه قسمت آخر نیسان آبی :

پدرام راهی برای برگشت نداشت و تصمیم گرفت همه چیز را بگوید، غافل ازینکه رشید به کمک دختر عمویش نقشه بدی برای او کشیده بودند…


نقد و بررسی سریال

نیسان آب نام اثری است که طرح آن در ابتدا توسط کمیل روحانی ارائه شد. این اثر قرار بود تا یک فیلم سینمایی باشد و به همین منظور هم پروانه ساخت دریافت کرده بود. اما بعداً دست اندرکاران با مشاهده پتانسیل آن تصمیم گرفتند تا یک سریال زیبا را از آن بسازند. البته فیلمنامه آن تنها نقطه قوتی نیست که منتقدان را مشتاق کرده است ، بلکه حضور منوچهر هادی در مقام کارگردان هم باعث شده تا جذابیت این اثر بیشتر شود.

 در واقع منوچهر هادی یکی از شناخته شده ترین کارگردان های شبکه نمایش خانگی است. او تعدادی از مطرح ترین سریال های این شبکه از جمله سریال عاشقانه ، سریال دل ، سریال گیسو و… را جلوی دوربین برده است. اما سریال نیسان آبی او قرار است تا سبک و سیاق کاملاً جدیدی داشته باشد . تمام آثار یاد شده ی او دارای سبک درام و اجتماعی هستند. اما این سریال قرار است در بستری کمدی روایت شود . همین تازگی باعث شده است تا منتقدان کنجکاو باشند که کار او در سبک طنز را هم مشاهده نمایند.

 البته در این مسیر احسان ظلی پور هم در مقام تهیه کننده کمک کار او خواهد بود . سعید هوشیار و سعید دولتخانی هم دوباره فیلمنامه را بازنویسی کرده اند. افزون بر این موارد قرار است بازیگران مطرح و نام آشنایی هم در این اثر حضور داشته باشند که در ادامه اسم آن ها را هم خدمت شما عزیزان بیان می کنیم . ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر باعث شده است تا این سریال به یکی از مورد انتظار ترین سریال های سال بدل شود .

Rate this post
  • فیلم و سریال ایرانی

نظرات کاربران

0 نظر

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد... هورااا هنوز نظری ثبت نشده ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !