شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

پخش آهنگ های شما در رسانه آی آر مدیا

09100405052
سامانه پیامک نوآوران

آی آر مدیادانلود سخنرانی چگونه خداوند عاشق بنده می شود؟

دانلود سخنرانی حاج آقا محرابیان،چگونه خداوند عاشق بنده می شود؟

امام باقر علیه السلام فرمود : اگر چهارتا کار در زندگی هر کس باشد خدای متعال عاشق بنده اش می شود . اگر چهار تا کار (صفت) در زندگی شما وجود داشته باشد خدا تمام گناهان او را می بخشد و از او راضی می شود و ایمان ش هم کامل می شود .

دانلود سخنرانی زیبا از حاج اقا محرابیان با کیفیت اصلی لینک مستقیم و متن سخنرانی توسط سایت آی آر مدیا ♫

دانلود سخنرانی زیبا

 

متن سخنرانی

امام باقر علیه السلام فرمود : اگر چهارتا کار در زندگی هر کس باشد خدای متعال عاشق بنده اش می شود . اگر چهار تا کار (صفت) در زندگی شما وجود داشته باشد خدا تمام گناهان او را می بخشد و از او راضی می شود و ایمان ش هم کامل می شود . گفتند : این رسول الله آن چهارتا خصوصیت چیست ؟ امام باقر علیه السلام فرمود :

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

[ ۱ ] اولین خصوصیت این است که : انسان اهل وفای به خدا باشد ، یک قول به رفیق خود داده اید تمام سعیی خود را می کنید تا این قول را انجام دهید چون به رفیق خود گفته اید بعد خدا به شما گفته است : نماز بخوان می گوید : چشم اما بعد یک روز می خوانیم و یک روز نمی خوانیم خدا فرموده است : غیبت نکنید ، تهمت نزنید ، دروغ نگید اگر خدای نکرده رعایت نکنیم …. به عهدی که در بندگی با خدا بسته اید وفا کنید .

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

[ ۲ ] دومین خصوصیت این است که : انسان اهل حیا باشد . از چه کسی باید بترسیم گفت : باید از کسی بترسیم که از خدا نمی ترسند کسانی که جلوی رفیق خود حرف های زشت به زبان می آورند از خدا ترسی ندارند کسی که جلوی دیگران خیلی راحت بی ادبی و بی حیایی می کند در جلوی خدا چطور بایدy حیا داشته باشد !! می گوید : چرا شما اینطور در جامعه ظاهر می شوید ؟ راحت دم از شراب می زنید و افتخار هم می کنید که دارید شراب می خورید .

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آیا می دانید بی حیایی در کنار مردم مورد غضب خدا قرار تان می دهد ؟ روز شهادت به حدی صدای ترانه اش را بلند کرده است … سلام کردم و با روی خوش گفتم : امروز می دانید چه روزی است ؟ گفت : نه گفتم : امروز روز شهادت امام است نمی گویم نوار گوش ندهید ولی امروز بخاطر امامتان کمی صدای نوار را کم کنید بعدا” دو برابر گوش کن برگشت گفت : من این چیزها را قبول ندارم . امام را قبول نداره !! وقتی این فرد اینطور راحت در جامعه اظهار بی ادبی به امام خود می کند دیگر در جلوی خدا حیا نگه نمی دارد که لذا اگر انسان جلوی مردم خود را جمع کند در خلوت ها هم حواسش هست که مرتکب گناه نشود .

[ ۳ ] سومین خصوصیت این است که : کسانی خوش اخلاق هستند که انرژی مثبت به مردم می دهند ترش نیستند ، انسان هایی هستند که محبت و کرامت نفس دارند .

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

و [ ۴ ] چهارمین خصوصیت این که : عمل به آنچه که خدا از ما است ولی در غالب بندگی . اگر وفا هم می کنیم بندگی خدا باشد . خدا یا تو را قسم می دهیم به حق امام باقر علیه السلام تمام این ها را در مسیر همه ما عنایت بفرما .

” الهـــی آمـــین “

Rate this post
  • سخنرانی

نظرات کاربران

0 نظر

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد... هورااا هنوز نظری ثبت نشده ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !