پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد

پخش آهنگ های شما در رسانه آی آر مدیا

09100405052
سامانه پیامک نوآوران

آی آر مدیادانلود سخنرانی کوتاه درباره نماز

دانلود سخنرانی کوتاه درباره نماز از آیت الله مجتهدی تهرانی

اگر آیت الله هستید ریئس جمهور هستید گرچه خیلی مهم هم هستید

نماز شب بخوانید باید در مقابل عظمت و منزلت خداوند خود را ذلیل کنید

وقتی که نماز می خوانید باید مجسم کنید

دانلود سخنرانی کوتاه درباره نماز از آیت الله مجتهدی تهرانی با کیفیت اصلی لینک مستقیم و متن سخنرانی توسط سایت آی آر مدیا ♫

دانلود سخنرانی کوتاه درباره نماز

 

 

متن سخنرانی درباره نماز:

شخصی در مورد کیفیت و آداب نماز از حضرت امام رضا علیه السلام سئوال کرد . حضرت فرمودند : نماز کامل نمازی است که قلب و دل انسان هیچ جایی نباشد باید با نماز همیشه وداع کنیم . امام چهارم علیه السلام همیشه با نماز وداع می کردند . آقا سیّد مهدی نجفی استاد ما بود ایشان می فرمودند : از نماز های خود هم استغفار و توبه کنید .

حاج عباس قمی نوشته است نماز عصر هفتاد مرتبه ” استغفر الله ربی و اتوبه علیه ” عاصیان از گناه توبه کنند و عابدان از عبادت استغفار . در زمان نماز باید حضور قلب داشته باشیم و با اعضای بدن بازی نکنیم اگر ایستاده ایم باید دست را بر روی زانو بگذاریم و پشت دست رو به قبله باشد درست مثل عبد زلیل در زمان قدیم بنده هایی که در مقابل مولای خود می ایستادند این طور بودند . یکی از گناهانی که مرتکب می شویم نمازهایمان است خودتان هرچند دارای مقام و منزلت هستید .

دانلود سخنرانی کوتاه درباره نماز

اگر آیت الله هستید ریئس جمهور هستید گرچه خیلی مهم هم هستید نماز شب بخوانید باید در مقابل عظمت و منزلت خداوند خود را زلیل کنید وقتی که نماز می خوانید باید مجسم کنید که بهشت طرف راست تان است و جهنم طرف چپ تان .

(۱) بهشت و جهنم را طرف راست و چپ خود بیاورد .

(۲) حضور قلب و اعضاو جواره .

(۳) خود را در مقابل مقام و منزلت خداوند خار و زلیل و کوچک بکند هرچند خود دارای پست و مقام است مثلا” آیت الله است .

مرحوم آیت الله بروجردی زمانی که در اتاق تنها نماز می خواند حاج احمد پیشکارش می گفت : من گاهی صدای استخوان های بروجردی را می شنوم آقا که دارند نماز می خوانند ( الحمد الله رب العالمین ) این طور می خواندند . در هنگام نماز بهشت را طرف راست و جهنم را طرف چپ و پل صراط هم در مقابل ش ( بین دوتا دست ).

5/5 - (1 امتیاز)
  • سخنرانی

نظرات کاربران

0 نظر

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد... هورااا هنوز نظری ثبت نشده ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !